Pssst… już niedługo, książka o TDD!

Czołem! Jakiś czas temu (pierwszy commit wskazuje na 13 marca 2016) postanowiłem przekuć posty z bloga związane z TDD na książkę właśnie w tym temacie. Początkowo zakładałem edycję obecnych postów, poprawki, aktualizację i wydanie w formie książki online. W tym czasie odezwał się do mnie Helion z zapytaniem czy byłbym zainteresowany kursem video TDD. Zamiast video, zaproponowałem wydanie książki. Dla mnie to była doskonała opcja, ponieważ tego typu publikacja byłaby związana z wysokim jej poziomem. Po niespełna dwóch latach udało mi się tę książkę napisać, a obecnie trwa korekta merytoryczna i edytorska. Książka podąża innym torem nauki niż zamieszczony na stronie kurs TDD. Przede wszystkim, każda z poruszonych kwestii została mocno rozwinięta i znacząco poprawiona. Wzbogaciłem temat o własne doświadczenia, głównie w prowadzeniu szkoleń w tym temacie i pracy nad kodem w różnych projektach.

2018 01 20 18 41 02 tdd techniki programowania sterowanego testami ksic485c5bcka kurs dariusz woc5baniak

Książka ma tytuł „TDD. Techniki programowania sterowanego testami„, a jej premiera przewidziana jest na kwiecień 2018. Szczegóły zawartości można obejrzeć na stronie Helionu w dziale Zapowiedzi: https://helion.pl/ksiazki/tdd-techniki-programowania-sterowanego-testami-dariusz-wozniak,tddppr.htm. Gorąco zachęcam do śledzenia premiery i lektury, gdy będzie dostępna!

Opublikowano 20 stycznia 2018

Blog o programowaniu
Dariusz Woźniak · GitHub · LinkedIn · Twitter · Goodreads